Oikein rauhaisaa joulun odotusta!
Tänään oli vuoden lyhyin päiväaika, hyvä, nyt alkaa pikkuhiljaa iltapäivästä olemaan valoisampaa.

Vaihdoin taas pohjaa talvisemmaksi.

Olen liittynyt Facebook´iin. Sinne on perustettu ryhmä vuohi- ja alkuperäiskarjaihmisille, vain sen takia liityin. En ehdi näitäkään sivuja päivitellä, miten lie siellä.

2164010.jpg

Jouluaskartelua, jäätelö kädessä. Naiset osaavat tehdä kahtakin asiaa samalla.
2164011.jpg

Olen saanut jotain neulotuksikin: Tyttärelle pipon Novitan Saana-langasta, täyttä villaa, ihanan pehmeää, ei kovasti ainakaan kutita.
2164003.jpg

Itselle sukat Seitsämästä velloksesta ja lapsille lapaset Ainosta, joka on tosi nyhräytyvää lankaa. Miten lie kestävät kulutusta? Päättelyt on tekemättä, kun JOKU on hävittänyt hyvän, ison päättelyneulani.
2164004.jpg


Olen aina ollut sitä mieltä, että itse pärjäisin ilman televisiota, mutta saatiin lainaksi tällainen ja vot, että on mukavaa katsottavaa.
2164008.jpg

Olen ollut nyt 4 päivää tässä kotona: torstaina ja perjantaina olin poissa töistä, kun Tyttärellä oli kuumetta, ja viikonloppu tietenkin. Vielä 7 päivää vapaata. Kyllä alkoi jo tuntua, että töitä on tehtykin, kun kesällä oli vain 2 viikkoa lomaa ja aloitin työt nykyisessä paikassa 1.10.2007. Monet määräaikaisia töitä tekevät eivät saa sitäkään, miten lie jaksavat, mutta silloin töitä on tehtävä, kun niitä on.?

Tässä vielä kuva Tillistä, kun se luuli, että kamera on jotain syötävää. Luulisi, että meidän vuohet ovat nälkäkuoleman partaalla, kun ovat niin kovasti ruoan perään, vaikka pulleat vatsat kertovat toista.
2164006.jpg