Kumman paljon tähän blogin kommentteihinkin tulee tuota roskapostia, yäks. Viittii nyt joku laittaa sellasen ohjelman tmv. pyörimään. En siis ymmärrä tuosta sen taivaallista, mutta jollain on tylsät huvit.

Olen yrittänyt karpata, eli syödä vähemmän sokereita ja hiilihydraatteja. Välillä se onnistuu mainiosti, mutta vetäisin juuri sisuksiini melkein kokonaisen Maraboun daim-suklaalevyn. Ette arvaa, kenellä on kamala olo. Söin siis suklaata tähän väsyneeseen ja oudolla tavalla kireeseen olotilaan: niskat jumissa mikroskoopilla ja tietokoneella työskentelystä. Sydän tykyttää ja turvottaa mahaa.
Tyhmä olen, täytyy oppia jotain.
Lähden kohta pilkkomaan polttopuita ja syöttämään eläimiä.

Kaksi tilipäivää vielä edessä, ja sitten se kait on taas loppu. Työt nimittäin.
Harmittaa vietävästi, mutta saanhan sentään ulkoilla työttömänä päiväsaikaan.
Töitä ei näiltä nurkilta laborantille löydy, kesälomien ajaksi ehkä.
Aina sitä on tähän asti jotain löytynyt.
Arvatkaapa, onko hauskaa opetella aina uudet työt ja tutustua uusiin työkavereihin. Paitsi olen kyllä tutustunut moniin mukaviin ihmisiin. Mukavia ihmisiä on onneksi suuri enemmistö.
Nyt olen taas oppinut tekemään tämän hetkiset työt suht hyvin, niin pois vain.
Älkää vaan surko puolestani, olen ihan positiivisella mielellä. Saattaa kuulostaa toiselta, mutta mitä sitä surkuttelemaan sen enempää.
Eihän sitä koskaan tiedä, mitä minusta isona tulee.

Mukavia oloja teille sinne, älkää syökö liikaa suklaata!
Kohtuus kaikessa.